BEAUTY - KOLORÓWKA DO UST I PAZNOKCI Z ROSSMANNA -49 % CO WARTO KUPIĆ ?


Witajcie Kochani :) Piszę dzisiaj, aby podzielić się opiniami o kosmetykach które bym chciała polecić. Niestety nic nie napisałam na temat promocji do oczu, za to was bardzo przepraszam. Miałam dużo rzeczy do zrobienia a napisanie nowego wpisu nie wchodziło w grę i w dodatku nie miałam wi-fi. Postaram się już wkrótce nadgonić innymi postami. 

W Rossmannie zaczęła się trzecia część promocji tym razem do ust i paznokci. Mogliście już kupować od środy - 04.05 do 09.05 czyli poniedziałku tego co będzie. Dla siebie jeszcze nic nie znalazłam bo były "resztki" mam nadzieję, że w poniedziałek coś upoluje. Za to zakupiłam przyjaciółce parę kosmetyków, mam nadzieję że będzie zadowolona :).

Zapraszam do czytania :) i polujcie tak jak ja w poniedziałek, bo z tego co wiem co poniedziałek są uzupełniane braki.



POMADKI, BŁYSZCZKI ...





  • Dobrze się rozprowadza 
  • Ma czekoladowy zapach
  • Długo i dobrze się trzyma
  • Nie ma efektu wyschnięcia 





  • Kremowa za to nie podkreśla suchych skórek
  • Bardzo trwała
  • Intensywne i stonowane kolory






  • Szybko zastyga
  • Naprawdę bardzo trwała
  • Nie ściera się przy jedzeniu
  • Dobrze się nakłada




  • Dobrze napigmentowany 
  • Wydajny 
  • Duży wybór w kolorystyce 





  • Miękka, a zarazem na tyle twarda, że można spokojnie obrysować usta 
  • Ładnie podkreśla usta
  • Przedłuża długość szminki, gdy pomaluje się nią całe usta
  • Wydajna
  • Trwała
  • Dobrze napigmentowana 



LAKIERY, ODŻYWKI ...






  • Posiada gruby pędzelek 
  • Szybko się nakłada
  • Jedna warstwa wystarcza
  • Schną szybko  
  • Trzymają nawet około tygodnia 
  • Posiadają bardzo ładną game kolorystyczną 





  • Dobrze napigmentowany 
  • Wystarczy jedna warstwa 
  • Szeroka szczoteczka
  • Utrzymują nawet do 10 dni
  • Szybko wysycha 





  • Szybko wysycha
  • Utrzymują się ok. 6 dni 
  • Wydajny
  • Duża gama kolorystyczna





  • Paznokcie szybciej rosną
  • Są twardsze 
  • Nie łamią się 
  • Płytka paznokcia wygląda bardzo dobrze





  • Wydajność
  • Faktycznie przyśpiesza wysychanie lakieru
  • Fajny pędzelek
  • Łatwa aplikacja


Komentarze

  1. 👍super 😍 bardzo fajnie napisany.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo 😉 Miłego dnia 😚

      Usuń
  2. Kupiłam kiedyś na takiej promocji tą szminkę Lovely - extra lasting i strasznie mi sie spodobała, chciałam teraz inne kolory ale został tylko taki żarówiasty :/
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest zapytałam się sprzedawczyni to nie było nawet w szufladach, tylko "gołe" szafy hehe. Miłego dnia 😘

      Usuń

Prześlij komentarz