MY STYLE - LOOK ZE JEANSAMI Z WYSOKIM STANEM + SUPERSTARS + RAY BAN.




Cześć Kochani :) Już za tydzień wakacje, cieszycie się ? Bo ja tak i to niezmiernie bardzo. Mam dużo planów na całe dwa miesiące, będą na pewno aktywne. Na razie nie zdradzam, ale będę mówiła na snapchat'cie i instagramie : daylight_natka. Porządki szkolne zrobione i prawie nie ma znaku po szkole. 

Bluzkę kupiłam gdzieś w zimie, bardzo mi się spodobał jej krój i w dodatku na lato miał być modny więc ją zgarnęłam. Jeansy to ostatnia nowość w mojej w szafie, bardzo długo ich szukałam takich z wysokim stanem i z przecięciami na kolanach. Superstary zakupione rok temu na wakacje.


BLUZKA - NEW LOOK - SECOND HAND - 6 PLN

SPODNIE - RIVER ISLAND - SECOND HAND - 4 PLN



=

(bez butów i okularów)

10 PLN










FOTOGRAF : Wojtek Klimowicz


Komentarze

  1. Bardzo ciekawa stylizacja, sama chętnie bym się w taką ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że Ci się podoba :) Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  2. superstary, ah buty moich marzeń! :') spodnie genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także były moim małym marzeniem :) Odkładaj pieniądze a je zdobędziesz szukaj promocji itp. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. ależ Ty jesteś szczuplutka :) ładnie wyglądasz!
    https://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bluzki z odkrytymi ramionami są przecudowne. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste luki to sie lubi najbardziej :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja ;) Ja niestety mam jeszcze sesję i dopiero wakacje, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że ta stylizacja przypadła Ci do gustu. Pozdrawiam gorąco ☺

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Także ją lubię za krój :)
      Udanych wakacji :)

      Usuń

Prześlij komentarz