TOP 20 NAJMODNIEJSZYCH SUKIENEK TEGO SEZONU


Witajcie Kochani po bardzo długiej przerwie nie zamieszczania postów na bloga. Postanowiłam zrobić przerwę, zostałam pozbawiona weny a na siłę nie lubię pisać i wykonywać pracy na 10%. Mam nadzieję, że to jest faktycznie kop motywacji i będziecie mogli systematycznie czytać wpisy.
Jak zapewne zauważyliście postanowiłam popracować nad tłem z nagłówkiem, chcę aby dawały takiej wisienki na torcie.

Mam nadzieję, że inspiracje przygotowane na dzisiejszy dzień Wam pomoże w zaopatrzeniu fajnej sukienki na ten sezon nie przymusowo z sieciówki, jestem przekonana, że znajdziecie ją w Second Hand.
Jest już lato, a sukienka jest idealnym rozwiązaniem na gorące dni, uwielbianym prze zemnie. Szczególnie z zwiewnych materiałów, dające nam komfortu. W tym sezonie co najważniejsze podkreślamy talie za pomocą grubych pasów, gorsetów oraz specjalnej konstrukcji sukienki- która wydłuży optycznie nasze nogi.
Skupiamy się przede wszystkim nad okrytymi ramionami, asymetrycznie wycięte, jeżeli chodzi o kolory są intensywne- róże, fiolety i żółty. Jeśli chodzi o falbanki i sznurowane dekolty, nie martwcie się one zostają z nami, są nadal z najmodniejszych detali tego sezonu.



TOP 20 




























INSPIRATIONS

















Komentarze